FAQ Webshop

Ik ontvang geen bevestiging van mijn bestelling. Hoe kan dat?

Het komt geregeld voor dat diensten zoals Hotmail of Gmail onze bevestigingen markeren als spam. Controleert u dus uw spambox, waarschijnlijk vindt u daar de bevestiging. Om te voorkomen dat in de toekomst onze mail bij u als spam wordt gemarkeerd kunt u ons toevoegen aan uw lijst met contactpersonen. Mocht u de bevestiging niet kunnen vinden neemt u dan Contact op met onze klantenservice.

Moet ik per sé een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, dat hoeft niet. U kunt in onze webshop ook als gast winkelen. Als gast voert u éénmaal uw NAW gegevens e.d. in. Deze gegevens gebruiken wij alleen voor de betreffende bestelling. Een nadeel van kopen als gast is dat u bij een eventueel volgende bestelling nogmaals uw gegevens in moet voeren.

Kan ik de artikelen ook retourneren?

Artikelen uit de webshop kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Indien deze onbeschadigd worden ontvangen zullen wij de materiaalwaarde terugstorten.

Dit geldt niet voor artikelen die specifiek voor u gemaakt/aangepast zijn zoals bijvoorbeeld glas en roosters of verzaagd worden zoals profielen.

Door wie worden de artikelen afgeleverd?

Wanneer u ervoor kiest de artikelen niet zelf op te halen kunnen we deze voor u versturen of laten bezorgen.

Pakketjes worden bezorgd door Post.nl.

Pakketjes die niet met pakketpost verstuurd kunnen worden (zie tabel), worden met onze partner CTS Transport verstuurd.

Artikelen kunnen op werkdagen tussen 08.00 -12.00 en 13.00 -16.00 in Staphorst of onze vestiging in Wormer (op verzoek) worden opgehaald. Neemt u bij het afhalen a.u.b. een kopie van de bevestiging/factuur mee.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de webshop?

Particulieren kunnen uitsluitend met iDeal betalen. Zakelijke gebruikers kunnen na goedkeuring door onze administratie eventueel op rekening kopen.

Ik wil graag op rekening kopen, kan dat?

Zakelijke gebruikers kunnen na goedkeuring door onze administratie op rekening kopen. Hiervoor heeft u een klantnummer nodig. Via dit formulier kunt u een aanvraag doen. Als u al eerder bij ons producten heeft besteld en een klantnummer heeft (deze vindt u op uw factuur) kunt u dit nummer op het formulier invullen. Dit dient u eenmalig te doen.

Ik ben niet zo handig, kunnen jullie aangeschafte artikelen ook installeren?

Wij hebben een team van ca. 45 servicemonteurs door heel Nederland. Als u een reparatieaanvraag invult komt één van hen snel en vakkundig de bestelde onderdelen monteren.

Wanneer kan ik de bestelde artikelen bij jullie af komen halen?

Zodra u een e-mail heeft ontvangen dat de bestelde artikelen gereed liggen kunt u deze afhalen. Dit kan op werkdagen tussen 08.00 -12.00 en 13.00-16.30 op ons hoofdkantoor in Staphorst.

Wat is de levertijd voor artikelen uit de webshop?

Indien op voorraad kunt u uw bestelling binnen enkele werkdagen verwachten. Mochten de artikelen niet voorradig zijn dan krijgt u bericht dat de levering vertraagd is, indien bekend is wanneer de levering wel kan plaatsvinden zullen wij dat uiteraard mededelen. Indien de vertraagde artikelen deel uitmaken van een grotere bestelling zullen wij wachten met verzenden tot uw bestelling compleet is.